Lekce

CrossFit

 

“CrossFit in constantly varied functional movements performed at high intensity”

CrossFit je funkční cvičení, které vychází z gymnastiky, olympijského vzpírání, částečně z atletiky, doplněné během, veslováním, jízdou na kole a dalším. Kombinuje práci s vlastní i přidanou váhou. Krok po kroku vede ke zlepšení techniky, úpravě zátěže a zvýšení intenzity, tak aby bylo možné se stále posouvat vpřed.

Pro představu uvádíme workout Jackie, který si s námi taky někdy odmakáš. Hned ze startu se pádluje 1 km na vesle, poté si dáš 45x thruster jako nic a závěrem vyšvihneš 30 přítahů. A to, co nejrychleji.

Každoročně je vyhlášen otevřený kvalifikační závod The Open, kdy je během celého měsíce vypsáno 5 soutěží, kterých se účastní lidé po celém světě a posílají své výsledky k vyhodnocení. Poslední ročník měl kolem půl milionu účastníků. Je fajn, zjistit, že jsi třeba 22. nejlepší na světě (upřímně – to už bys dávno věděl a nejen ty). Komunita, která kolem sportu vznikla je velká. Pro nás je zvykem téměř na každé cestě do zahraničí pozdravit v místní CrossFitové posilovně.

Dominantou CrossFitových boxů jsou tabule s výsledky. Pro soutěživé jedince jsou k porovnání vypsány výsledky denního programu a dlouhodobě rekordy osob posilovny. Můžeš se tam třeba dočíst, že paní Bubalová zvedla na deadlift 209 kg (i když ji nikdy nikdo neviděl). Kdo ji brzy nahradí s 210 kg?

CrossFit připravuje na náhodnou fyzickou zátěž – nejen na neznámou, ale i na téměř nemožnou. Specializací CrossFitu je nespecializovat se, pak Tě nemůže nic překvapit.

Kurz pro začátečníky (On Ramp)

Chceš začít s CrossFitem, ale máš strach ze všech těch psích kousků, které jsi viděl na Youtube a Instagramu? Z těch frajerů zvedající 100 kg nad hlavu, borců mávajících ze stojek na jedné ruce a gymnastů vyšvihujících se jedním pohybem na kruhy nebo hrazdu?

Chceš to umět taky? To není problém! Každý musí někde začít – a ideálním začátkem pro CrossFit je právě náš 3 týdenní kurz. Udělej první krok a přihlaš se na On Ramp program pro začátečníky!

CrossFit je cvičení, které Tě dostane do formy. Zpevníš a posílíš tělo, přestanou Tě bolet bedra a další kritická místa, která mají co dočinění s ochablým svalstvem.

Budeš lépe zvládat zátěž a to jak fyzickou tak i psychickou. Tak proč se do toho nepustit hned? Nerozhoupáváš se už k tomu náhodou dost dlouho? Pojďme na to!

Rezervuj si své místo na kurzu, kde se naučíš základy.

Co ještě dodat?

  • Čeká Tě 6 lekcí vedených licencovaným trenérem. Lekce probíhá v malé skupince lidí vždy 2x týdně.
  • Vysvětlíme si a natrénujeme úplné základy. Příkladem je dýchání do břicha, dřepy, zvedání věcí ze země, kliky. Taky se naučíme správnou techniku náročnějších cviků jako je olympijské vzpírání, stojky, přítahy a mnohé další.
  • Celkově pochopit o čem CrossFit je.

Pro koho je tento kurz určen?

Především pro atlety, kteří si pohrávají s myšlenkou, že chtějí začít s CrossFit. Pro atlety, kteří už třeba Crossfit chvíli dělali, ale na nějakou dobu z toho vypadli. Pro atlety, kteří si nejsou jistí, a chtějí si vše projít ještě jednou.

ALE taky pro všechny, kdo se chce vůbec začít trošku hýbat. Protože tyto pohybové základy využiješ nejen v každém typu cvičení, ale také v každém sportu a hlavně na denní bázi při každodenních aktivitách – jako je chůze po schodech, nošení, zvedání, tahání nebo tlačení věcí atd.

Takže co dál? Jednoduché!

Napiš na info@bubaluscf.cz

A POJĎ SI DÁT DO TĚLA!!

Gymnastika

Hodina, kterou trénuje bývala gymnastka a jedna z nejlépe gymnasticky vybavená crossfiťanda v ČR – Tereza Luchesi. 
Gymnastika je vhodná jak pro úplné začátečníky, tak i pro pokročilé, kteří chtějí zapracovat na :

  • stojky
  • chůze po rukou
  • pull-up
  • muscle-up na kruzích a hrazdě
  • toes to bars
  • kliky
  • pistole
  • a mnoho dalšího
Na této hodině se naučíte perfektně chápat své vlastní tělo!

Vzpírání

Hodina vzpírání je tu pro všechny, kteří potřebují zdokonalit základy vzpírání a nebo potrénovat důležité lifty! Rozhodně to není jenom pro začátečníky, ale i jim se hodina hodí skvěle.

Budeš makat na olympijských cvicích jako je 

  • snatch
  • clean
  • jerk
  • overhead squat
  • front squat
  • back squat
  • deadlift
  • a další

Na hodinu je třeba se přihlásit předem.

"Kruháč" BCF

Intenzivní hodina pro všechny milovníky cvičení s vlastním tělem a závažím ve stylu kruhového tréninku.

Jedná se o jednodušší hodinu CrossFit bez technicky složitých cviků jako je vzpírání, složité prvky na kruzích a hrazdách, chůze po rukou atd. 

Hodina je vhodná především pro začátečníky a pro všechny, kdo se nechce plně věnovat technice složitých cviků. 

Na hodinu se nevztahuje Bubalus členství ale speciální vstupy. 

Viz kolonka ceník.

OPEN GYM

Open gym není vedená hodina. Open Gym znamená, že je k dispozici celá tělocvična po celou otevírací dobu. Funguje zde jen jedno hlavní pravidlo – vedená hodina má vždy přednost (ale místa i nářadí máme dost).

Na hodinu není nutné přihlášení.